Sunday, November 05, 2006

خیلی وقته خوب نیستم

حواست هست حالم خوب نیست؟ می دونی چند وقته اینجوریم؟ ببینم اصن منو یادت هست یا فراموشم کردی؟ فراموشم که نکردی حتماً، ولی انگار باز تنهام گذاشتی.
وقتی اعصابم خورده، وقتی حوصله هیچ کس رو ندارم، وقتی ادعاهای استاد در مورد اینکه تو بهش آرامش می دی در صورتیکه اون تموم آرامش منو گرفته، حالمو بهم می زنه، وقتی گند می زنم تو امتحانم، وقتی دلم می خواد تک تک هم کلاسی هامو بترکونم، وقتی بغض خفم می کنه، وقتی کلاس بعدی مو دودر می کنم، وقتی یه عالمه راه می رم، وقتی دلم می خواد تمام بادکنک های اون پسر بچه رو بخرم، وقتی یه اتوبان پیاده روی مو خراب می کنه،
وقتی تورو می خوام..... کجایی؟ لعنتی من که این همه دوست دارم. چرا حالمو نمی پرسی؟ چرا کمک نمی کنی که دست از لجبازی با تو و خودم بردارم؟ نمی دونم ولی انگار وقتی یکیو دوس داری هی می خوای براش ناز کنی تا نازتو بکشه، تو هیچ وقت ناز منو نکشیدی. همیشه منم که کلی نازتو می خرم. خدا جون یکمم تو ناز ما رو بکش.


می دونی وقتی سن آدم بالا می ره چی می شه؟ هیچی....فقط آینده کوتاهتر میشه!!!

گفتی بیا زندگی خیلی زیباست...........................
دویدم..................................................

من حیرونت نبودم؟

1 comment:

Anonymous said...

akheeeeee ... Man HeiRuNeT NaBuDaM ... ( va in ast ke be zendegi e ou mana midahad ) dar rahro haye daneshgah budam ke javabe sms at ra midadam 2khtaR ... KhuB bASHIm ... andak zamanist baraye khub budan .. khub mandan hatta ! GoM ShoD Ya Na ? KhoDeTi alaN ? khodeT Bash !