Thursday, November 30, 2006

................بگذر ز من


بگذر ز من ای آشنا

چون از تو من دیگر گذشتم

دیگر تو هم بیگانه شو

چون دیگران با سرگذشتم

می خواهم

عشقت

در دل بمیرد

می خواهم تا دیگر

در سر

یادت

پایان گیرد

بگذر ز من ای آشنا

چون از تو من دیگر گذشتم

دیگر تو هم بیگانه شو

چون دیگران با سرگذشتم

هر عشقی

می میرد

خاموشی

می گیرد

عشق تو

نمی میرد

باور کن

بعد از تو

دیگری در قلبم

جایت را نمی گیرد .

هر عشقی می میرد . خاموشی می گیرد . عشق تو نمی میرد . نمی میرد . باور کن ............



فراموش کرده بودم این آهنگو.......

میم مثل مادر یادآوری خوبی بود

1 comment:

Anonymous said...

Исходя из моего внимания , покупки электроники через Интернет, могут быть легко дорогое , но есть некоторые инструкции о том, что вы можете использовать , чтобы получить лучшие продукты. Есть всегда способы получить скидку сделок , которые могут помочь сделать один , чтобы купить лучшие продукты электроники в наименьшей цены. Интересные сообщения в блоге. привет!