Saturday, December 02, 2006

متأسفم برات ای دل ساده

به ابدیت قسم، به بود و نبود قسم، به تمام کائنات قسم من اینگونه نیستم، من بی تفاوت نیستم، من بددل نیستم، من خائن نیستم، من هیچی نیستم.... من فقط احمق ساده دلی هستم که دل باخته ام، دل باخته به تمام بهانه های زندگیم. و چه خشنودم امروز از این دلباختگی ها، از این بهانه ها و من زنده ام به این بهانه ها، به همه خوب هایم. و مغرورم امروز به آفرینشم، به اینکه او مرا آفرید و در سینه ام نهاد دلی برای دوست داشتن همه بهانه هایم. گهگاه دلم می گیرد از بهانه ها، از نرسیدن ها، از همه خوب هایم. و باز لحظه فرصت دیگری است برای به خاک سپردن همه دل گرفتگی ها و دل سپردن دوباره به همه بهانه ها.
بهانه ها اگر گهگاه دلگیرند و من تلاش به فراموش کردنشان دارم ولی انگار لحظه ها به قصد وصل می آیند نه فصل.... و من حاضرم تمام ابدیتم را بدهم تا لحظه ماندنی شود!!! باور کن
چه سرنوشت خوبی.......

می رقصم در باد، موهایم را به دست باد می سپارم و همچنین تمام غصه هایم را، موهایم را برای نوازش و غصه هایم را برای بردن.

دروغ می گویم که حالم خوب است، دلم گرفته، دلم عجیب گرفته، چراغ های روشن مرا مدهوش خود می کنند و وقتی می رسم می بینم سرابی بیش نیست. شاید من کند راه می روم، شاید هم چراغ ها هوس آزار دل مرا دارند. و چه خوشحالم برای چراغ هایی که مرا به حرکت وا می دارند، و چه متأسف برای دل بی کس و سادم.....
متأسفم برات ای دل ساده.....

برای داشتن تو چه راه دوری رفتم
دلم می خواد بدونی راهو چه جوری رفتم

2 comments:

Anonymous said...

یکی می خواد که حرف بزنه اما حرفش نمی آد ... یکی دلش می گیره و حس می کنه دلش تنگ شده واسش ... آره ... دلش تنگ شده برای مهمون بازی ها... و امروز نوبت منه ... چی شده که این قدر به هم ریختی دختر ؟ متاسف نباش ... دلخوش باش . دلخوش این لحظه هایی که می خوای که ماندگار شن ... ماندگارشون کن با خنده هات ! یادته که ؟ بخند ! زندگی عاشق خنده های توست !

Anonymous said...

برای داشتن تو چه راه دوری رفتم
دلم می خواد بدونی راهو چه جوری رفتم
دلم می خواد برای یه لحظه هم که باشه
یه شب بیای تو خوابم بگی هستم نرفتم
یادت که اون روزصدام زدی چه دلسوز
برام ترانه خوندی شعر رفتم که رفتم
دلم هواتو کرده هوا دلگیرو سرده
وقتی بیای دوباره گرمی هم بر میگرده
شعر گفتن چه راحته ها. فقط یه محرک میخواد.البته کاش اینقد غم تو دلت نبود