Saturday, December 16, 2006

دل بده تا پته ی دلمو برات رو کنم

سسسسسسسس... صدات در نیاد، دهنو ببند و گوشاتو باز کن. نمی دونم تا کجا می خوای ادامه بدی، کی می خوای بفهمی که اینایی که داری براشون هزینه می کنی لیاقتشو( ارزششو) ندارن، تا کی می خوای خوشبین باشی؟ کی می خوای دست از این ساده دلی برداری احمق؟ نمی خواد جواب بدی. لال شو به حرفای من گوش بده. بفهم که تو با اونا فرق داری. اینو بفهم که تو خیلی وقته بر خلاف اونا نقابتو شکستی و انداختی دور، ولی اونا همچنان کلکسیونی از نقاب دارن. نه؛ برا دل خوشی نگفتم، این فرقه همچینم خوب نیس، چون داره آتیشت می زنه. نه بازم اشتباه کردی، نمی تونی نقابی بشی، آخه بلد نیستی. گریه می تونی بکنی، ولی صدات در نیاد، فقط گوش کن. ببینم خدا کی این رسالتو گذاشت رو دوشتو که این گاوا رو آدم کنی؟ آخه به تو چه. فایده اش چیه جز اینکه تا مرز نیستی بری و با ملک الموت تانگو برقصی؟
کور خوندی بیچاره.اونا نمی فهمنت. اونا انقدر خودشونو پشت نقابای گاوی شکلشون گم کردن که پیدا شدنشون غیر ممکنه. خوب همینه که هستن. گور باباشون. به تو چه که دل می سوزونی. مگه تو خداشونی؟ مگه تو آفریدیشون که حالا غصه اینو بخوری که چرا به جای آدم گاو شدن. خدا می دونه و گندی که خودش بالا آورده!!!
نخیر؛ انگار داریم تو گوش خر یاسین می خونیم. تو فقط گوش می دی، می فهمی چی می گم؟ می فهمی انگار، ولی باز راه خودتو می ری. به درک. برو بمیر اصن. رواااااااااانی


خدا خستم. تو می دونی. خدا تا کی باید با این استفراغ های پی در پی محتویات معده ام رو بیرون بریزم به امید اینکه یه روزی محتویات مغزمو بالا بیارم؟


بیا یه روز همه چیزو تعطیل کنیم. بیا یه روز تموم با هم باشیم. بیا یه روز از هیچی نترسیم. بیا همه خوبیا رو بدزدیم برا خودمون. بیا یه روز فرار کنیم از همه چی. یه روز کامل دیوونه بازی در بیاریم. همه رو بزاریم تو نگرانی. بیا یه روز بالا بیاریم روی هر چی نامردیه. میای گلم؟


اتاقم قد تمام تنهایی من است. چه کوچک است تنهایی من. چه قانعم من وقتی مادر ( مامان نرگس) فقط با من حرف می زند و من خوب می شوم. و چه قانع نیستم من که این همه محبوبه دارم و باز تنهایم.

3 comments:

Anonymous said...

دیووووووووونه بازی ! حرفامو تو اس ام اس زدم . الآن سکوت کنم بهتره ... بریم تانگو ! هه !

Anonymous said...

che khoobe pate roo kardan hamchi adam sabok mishe o baghie ro ham sabok mikone

Anonymous said...

شما به یک بازی دعوت شده اید خانم منیره . با مراجعه به وبلاگ من در روند بازی قرار بگیرید و هر چه سریع تر در نوشتن پنج تایتان اقدام نمایید .