Monday, October 16, 2006

باغ فردوس، ساعت 6.30 بعد از ظهر

"همیشه به حرفام خوب گوش می ده؛ می فهمی... خوب...!
داشتم بش می گفتم کاشکی یکی زنگ بزنه و بگه بریم بیرون که نیکو زنگ زد."

بمیرم براش، زیر بارون منتظره،.... الناز ترافیکه من تا یه ساعت دیگه هم نمی رسم....نیکو خوب کاری کردی که روسری سرت کردی، آخه روسری بیشر از مغنعه بهت میاد.... من جلوی باغ فردوسم شما کجایید؟ آهاد تو خود پارک. پس الان میام.

سلام!!

وای تو که خیسه خیسی..... نه من آش نمی خورم، حلیمم نمی خورم. مسموم شده بودم تازه امروز یکم بهتر شدم.... بریم یه جای گرم من سردمه..... بریم پیتزا بخوریم مهمون نیکو....غلط کردی....وای بچه ها بریم یونسکو....بریم....نیکو برام کتاب می خری؟ آره می خرم....پس برا النازم بخر....نه من نمی خوام. این دفر خوشگله....آره خوشگله. همینو بخر.... اینجا که بستست.... منیر بریم این سفره خونه هه ... ااااا وضت خوب شده انگارا، من که پول ندارم.... منم ندارم....البته به ما که قلیون نمی دن.... اه الناز کاشکی فرانسه یکم بیشتر بلد بودیم!!!!.... من فرحزاد نمی یاما....اوووووووو حالا کی خواست از تجریش بره فرحزاد تو این سرما... پس بریم از این پیتزا یه وجبیا بخوریم.... بریم، کجاست؟.... میدون تجریش...اینجا که جا نشستن نداره.... بریم کابوکی.... می دونید بچه ها من هوس یه جای کوچیک کردم.... خوب اینو زودتر می گفتی... بریم اونور میدون من یه غذا فرشی می شناسم.... بیا پیتزا هم داره.... الناز ما می ریم بال تو غذا بگیر بیا.... خیلی نا مردین....الناز من و نیکو می ریم دستشویی.... بذار درو ببندم بعد راحت فین کن. حالا حال می ده که یکی تو این دستشویی ها باشه. آهان بله یکی بود انگار.... بچه ها آقاهه برامون سوپ آورده.... ایول حوس کرده بودم....

من از دانشگاه می گم، الناز می گه، نیکو می گه، الناز از استادای اوا می گه، نیکو از چیزایی که چند وقته رو مخش اسکی می رن می گه، نیکو می گه به خنده هام نگاه نکن، من افسردم. حرف های خنده دار. عکس های خنده دار. خنده های خنده دار. خنده خنده خنده دار. نیکو خنده کن بر زندگی زندگی عاشق خنده های توست!!

الناز دیره، 8.15 می خواستی خونه باشیا.... آره، عیب نداره.... خوب بریم دیگه.... بزار چنتا عکس ترسناک بگیریم بعد.... امشب شیر فتو(عمراً اگه بتونی بخونی) داریم دیگه.... بچه ها اگه دعا کردین امشب برا منم دعا کنیدا... باشه اگه دعا کردم برا تو هم دعا می کنم.... خوب من برم اونور اتوبوس سوار شم.... منیر تو از اینور می ری ... آره... پس من باهات میام.... خب فعلا خدافظ برنامه بعدی درکه که نیکو قلیونم بکشه، امشب که نشد.... باشه. خدافظ...... ونک!ونک! خانوم ونک؟ یه نفری؟

تمام راه خوشحالم. چون حرفامو خوب گوش می کنه. خوب!!!

راستی نیکو خوب فین کردیا!!!!!

دلم چای می خواد. برم یه چای بریزم.

راستی اگه دوس داشتم بداً عکسارم می ذارم ببینین.

همین

2 comments:

shadowy said...

3 ta mushe ab keshide tu tajrish mipelekan be ketab furushi miran va supe dagho pizza mikhoran.to nadidishun?

Anonymous said...

Ma BuDiM Na ? ZiRe BaRuN ... HaVaye SarD ... KeTaB FoRuShi ... MoNi ZeNdEgi aSuNe Na ? KhuB BuD HaN ? KhuB BuD ! KaSh KoLi tar az in NeVeshte BuDi RaStI ... BaZi ChiZha hamin ke male har se taman bashad behtar ast ... nist moNi ? RaStI KhuBeMaN BuD Ha ... ! hmmmm