Sunday, October 01, 2006

استاد خسته نباشید


آخ که برا آدم اعصاب نمی ذارن. اصلا هی پاتیناژ میرن رو مخ آدم.انگار همشون علامه ان.بعد می گن "آخ که این دانشگاهای ایران هیچی یاد آدم نمی دن، پاشیم بریم خارج !" آخه شما مگه اصن می ذارین استاد حرف بزنه سر کلاس که چیزیم یاد بگیرین؟ از اول تا آخر کلاس که دارن فضل و دانش رو به رخ استاد می کشن و این و اون و مسخره می کنن و بلوتوس بازیشونم که به راهه. از اون ورم که نیم ساعت مونده به ته کلاس "استاد خسته نباشین" . بابا پول یا مفت داشتین میومدین می دادین به من با انوشه می رفتم فضا طفلی تو سرزمین قربت تنها نباشه. هم سن و سالای من دلشون برا هیچی نمی سوزه حتی پول و وقت خودشون.راست می گفت دوستی که بی ارزش ترین چیز تو این مملکت دوس داشتنی(من خیلی دوسش دارم واقعا) وقته،برا همین هیچ وقت ساعت به دستش نمی بست.
خلاصه این که استاد خسته نباشید ولی من تا آخر کلاس هستم.بزارین اون یه لقمه نون راحت از گلوتون بره پایین.لا الله الی الله.
ببین کاراشونو!!!

No comments: