Sunday, October 08, 2006

باز کن دکان را وقت عاشقی است.


زرتشت بیا که با تو امید آید،شب نیز صدای پای خورشید آید. تاریخ اگر دوباره تکرار شود، آدم به طواف تخت جمشید آید.


**مهرگان،16 مهر به نام روز مهر در تقویم اوستایی، جشنی فراموش شده، روز پیروزی کاوه و فریدون بر آژی دهاک.
فراموش نکرده بودم (دوستی فکر کرده بود فراموش کردم) ولی باید یه شمارش معکوس براش می ذاشتم. ببخشید. به همه تبریک می گم عطر و اودتون هم پیشکش(ایرانیان باستان تو این روز به هم عطر هدیه می دادن)**


**خدایا می شه خواهش کنم این رسالت رو بر گردن من بذاری که من عده ای از این جوانان به اصطلاح دانشجو رو بکشم؟ مرسی خدا!!
چرا؟ چرا نداره که. کلاس رو می گیرن رو سرشون. طلبکارم هستن،آخ که حال کردم استاد یکی از اون ضایع هاشونو ضایع کرد. خیلی باحالی استاد واحدی.**


** ماه قشنگیه خدایی. نه؟ یکم تلاش کنیم رمضونی باشیم قشنگترم می شه به خدا. دمه افطار که داشتم از دانشگاه بر می گشتم بچه های دانشگاه امام صادق داشتن تو خیابون نذری پخش می کردن. خیلی صفا کردم. به این می گن دانشگاه و دانشجو. یاد بگیرن بروبکس ما لطفا.**


روز خوشگلی بود خلاصه.



No comments: