Wednesday, October 04, 2006

شرمم شد از تلاش بی وقفه ی تو

صبح ساعت 6: بیدار باش، آماده باش،حرکت به سمت آموزشگاه رانندگی.
صبح ساعت 7: مقر آموزشگاه رانندگی. همه از امتحان شهر می نالن.من هنوز گیر آیین نامم.
صبح ساعت 7.30: امتحان آیین نامه.
صبح ساعت 7.45: خوب به سلامتی مردود علمی شدم. آخ که چقد مامان جز زد یه ذره اون کتابو بخون . منم که مدعی هی می گفتم بلدم بابا.
صبح ساعت 8.15: خونه،خواب.
ظهر ساعت 1.15: ساعت خواب باشه مامان جان، مگه تو امروز کلاس نداری مادر،اوووووو حالا کو تا 4 .کلید کردی بازا.
ظهر ساعت 1.30: مقر همیشگی من، جلوی کامپیوتر،مامان جان کارات تموم شده داری بازی می کنی؛نه حوصله ندارم.ااااا یعنی چی گندشو در آوردی تو هم.مامان حوصلشو ندارم.گیر نده دیگه(یکم دعوا بالا می گیره)........
بعد از ظهر ساعت 3.30: میروم به سمت کلاس زبان.زود زدم بیرون که هم برم دو تا خودکار بخرم(که شد سه تا) هم این که یکم پیاده روی که همچینی حالم بیاد جاش.(تنها کار مفید امروز همین بود.)
عصر ساعت 6.30: خونه. افطار بدون روزه (آخه من معافم!!) چه حالی میده افطار، نه؟
شب ساعت 7.30: هستیم خدمتتون. پای کامپیوتر و شر و ور نویسی(همینارو می گم)

خلاصه اینکه امروزم گذشت و کسی ما رو نکشت!!!! خیلی تنبلی کردم.انگار نه انگار من همونیم که پارسال این موقع تازه می رسیدم خونه و بعد کلی مدرسه و کلاس با ذوق و شوق و اینا میشستم پای درس.
به ساعت اتاقم نگاه می کنم. از پارسال تا حالا فقط یه بار باطریشو عوض کردم ولی اون تا حالا انقد تنبلی نکرده که من کردم.زود باش دختر. عمر ما دو روزه الباقی روز به روزه . بجمب دیگه .دیره.
اول برم سراغ کارای این اطلس کوفتی. بدم برم مبانی اقتصاد و مالیه عمومی بخونم. ایشالا که از فردا آدم شیم مث قدیم ندیما.


**ببینم این پیمان قاسم خانی غیرت نداره زنش تو همه سریالا دنبال شوهر می گرده،تازه این سروش صحت هم که پای ثابته. من جای این مردک بودم یه بادمجون میذاشتم زیر چشمه سروش.**----> البته من ارادت خاصی به این بزرگوار دارم.

خوش گذشت. بریم دیگه دیر شد..

1 comment:

Anonymous said...

ajaBBBB ruZe MofiDi dashti 2khtaram .. khaste nabashi ... ! ostad khaste nabashid o paye am :D . are in sorush sehhat kheyli khube . manam khosham miad . amma payeye inam hastam ke in bahare rahnama ta key mikhad in naghsh haye tekrari ro bazi kone ! ba in barname haye mozakhrafe tv moon . man ke nemibinam ! RasTiiii MerC az LinK DeaR ! :D