Saturday, January 06, 2007

ارزش خود را نمی داند، نادانی از این بیشتر

یکی نیست بگه به تو من دوستت دارم؟ یکی نیست بگه که من فقط تو رو دارم؟ یکی نیست بهت بگه که هر موقع اومدم یکی دیگرو بزارم جات نشد؟ یکی نیست بهت بفهمونه که می میرم برات؟ یکی نیست بهت بگه تمامه دنیام تویی؟ یکی نیست بهت بگه که چقدر زود زود دلم برات تنگ می شه؟ هیچکی نیست بهت بگه چقد جاتو خالی می کنم تو خنده هام؟ یکی نیست بگه به تو گریه که می کنی دنیا رو سرم خراب میشه؟ نه..... نیست. می گی هیچکی نیست؟ نیست که نیست. خودم بت می گم. مگه خودم چمه؟ بت می گم. دوستت دارم. اگه نبینمت می میرم. اگه نباشی دیوونه می شم. سروش من .... خرداد من....
باشه. بخند. به دل ساده ی من بخند. تازه دلیل خنده اون شبتو فهمیدم. بخند. دیوونه ی خنده هاتم. خنده هایی که منو به خنده میندازه. بخند.
از این که عاشقه تو ام حس غرور می کنم!!
باور کن!

خوبم. خیلی خووووب. از اینکه یه چیزایی رو می فهمم خوبم. از این که یه سری توهم از بین می ره کیف می کنم. تو ته مرامی. ته معرفتی. انده باحالی. آخر با صفایی. چمنتم. چون خوبم. جون تو خوبی. جون باز باهام حرف زدی. سروش خود خودم...
خوبم

1 comment:

Anonymous said...

خوبم ... خیلی خوب